neděle 14. června 2015

Velká banda pirátů, aneb co by byla pirátská oslava bez pořádné lodi a pokladu........

Byly jsme pozvány na narozeninovou oslavu dvou našich kamarádů ze školky a školy. No, co jiného jsem mohla přinést než pořádný dort?! Oslava se měla nést v pirátském duchu, a tak se moře, ostrov a hlavně loď přímo nabízely. Myslím, že úplně nejkrásnější je radost dětí, což se mému dortu celkem povedlo. 
Dortíku, chválím Tě. Byl jsi fakt šikovný. 


Dort s pirátskou lodí

Dort s pirátskou lodí - pohled na ostrov

Dort s pirátskou lodí - pohled na loď

4 komentáře:

  1. Moc hezký:-)))
    A jaká byla náplň? Já ráda ananasovou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasika. Samá čokoláda. Já ani jinou neumím. Pošli mi odkaz na ten tvůj blog. Pa.

      Vymazat
    2. http://miksulka3.blogspot.cz/
      Jinak já miluju ovocné krémy, taky bych se je jednou chtěla pořádně naučit. A pak to třeba doladím i vizuálně. Ale až tak pěkné, jak to máš ty, to nikdy nebude:-)))

      Vymazat
  2. Pááni, ten je fakt výstavní!
    Ajka

    OdpovědětVymazat