neděle 16. srpna 2015

Růže pro babičku

Už je to rok, co jsem pekla babičce jednoduchý bílý dort ve tvaru srdce. Jsem velice šťastná, že jsem měla tu možnost upéct opět letos své 83 leté babičce dortík. Potěšil ji tak moc, až mě to zaskočilo a upřímně dojalo. Kéž její chatrné zdraví překoná všechny nástrahy slabého těla a já budu mít opět příští rok možnost upéct jí další dort. 


Dort pro babičku, kulatý dort, dort s růžemi, dort s mašlí
Dort pro babičku, dort s růžemi, kulatý dort, dort s mašlí

Dort pro babičku, kulatý dort, dort s mašlí, dort s růžemi

Babička, já a moje Markétka

2 komentáře:

  1. Luci, držím pěsti, aby se ti tvé přání splnilo. A nedivím se, že dort velmi potěšil, byl přece od srdce.-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, situace s babi je velmi vážná a smutná. Stáří...

      Vymazat