pátek 14. října 2016

Ujíždíme na pávech

Z naší Markétky už je školačka a 8. září oslavila své sedmé narozeniny. Téma páva nadhodila sama a mně se to líbilo, protože už mám plné zuby Disneyho postaviček, popřípadě my little pony a podobných ptákovin.
Asi se budete smát, ale já jsem ty dorty dělala dva. 14 dní před narozeninami jsme se jeli do Rožnova pod Radhoštěm fotit a v teplých posledních prázdninových dnech bych těžký dort plný máslového krému na klíně fakt převážet nechtěla.
Proto jsem potáhla fondánem dva obyčejné kyblíky. Jeden větší a druhý menší. Páva jsem pak dotvářela rovněž z fondánu. Atrapa byla lehká a velmi snadno přenositelná.
Za tři týdny jsme měli doma velkou oslavu, a tak přišlo na řadu skutečné pečení. Ovšem, jak už to tak u fondánu bývá, ztvrdnul jako kámen. Proto bylo potřeba páva vytvořit ještě jednoho. Myslím, že byl k téměř k nerozeznání od už zmiňované atrapy.
Celé to má jednu obrovskou výhodu. Na kuchyňské lince se na mě i po měsíci a půl od Markétčiných narozenin směje paví dort (vlastně atrapa) ;-)

dort s pávem

dort k 7. narozeninám

paví dort

dort s pávem - ten skutečný
paví dort
Markétka se svým pavím dortem

1 komentář: