pátek 27. února 2015

Kanál TLC a pořad Král dortů

Vzhledem k mému současnému statutu matky na mateřské dovolené bývám často divákem oněch "babských" televizních kanálů, jako Prima love nebo právě TLC. Zde jsem náhodou narazila na pořad o mistru pekaři a cukráři, jehož jméno je Buddy Valastro. Tento cukrářský kouzelník provozuje svou pekárnu a cukrárnu někde v USA a musím říct, že z jeho rukou vycházejí skutečné dortové zázraky. Čím více jsem na jeho pořad koukala, tím větší chuť jsem měla zkusit si také "zakouzlit" s marcipánem a fondánem (potahová hmota). A poté, co jsem zjistila, že obchod s cukrářskými potřebami mám skoro za rohem, nebylo co řešit.
Před rokem slavily má maminka i má babička naprosto nekulaté narozeniny. Byl to můj první pokus.

Dort dvojité srdce


Dort dvojité srdce pro mou maminku a babičku


Moje maminka a babička se svým dvojitým dortem.





1 komentář: